«

»

Ιαν 03

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΙΧΘΥΕΛΑΙΟ ΚΑΙ ΤΑ Ω3

 

Το ιχθυέλαο βοηθα:

α) Την καρδιά

β) Το αίμα

γ) Τους συνδέσμους

δ) Το γαστρεντερικό

ζ) Τον εγκέφαλο

 

Το ιχθυέλαιο είναι μοναδικό πανίσχυρο «φάρμακο» πολλαπλής χρησιμότητος που μας προσφέρει η φύση και ΟΧΙ το χημικό οπλοστάσιο!

Ανήκει στην κατηγορία των απαραίτητων λιπαρών οξέων μακράς αλυσσίδας με 25+ μόρια άνθρακα..

Το ιχθυέλαιο το βρίσκουμε στα λιπαρά, ταπεινά, ψάρια, που ευτυχώς μας παρέχει άφθονα ο τόπος μας!

Μακροχρόνιες και επίπονες έρευνες έδειξαν ότι:

Αυτό το εντελώς ιδιαίτερο λίπος ειναι τόσο απαραίτητο για τα κύτταρα, ώστε αυτά να δυσλειτουργούν χωρίς την παρουσία του, προκαλώντας μια αλυσσιδωτή αντίδραση που τα φθειρει ανεπανόρθωτα, τοσο ώστε σήμερα να μπορούμε με μεγάλη βεβαιότητα να πούμε ότι χωρίς ω3 λιπαρα οξέα, το σώμα – σε κυτταρικό επίπεδο- καταρρέει.

Ο λόγος αυτής της δραματικής, πλήν όμως όχι ορατής, άμεσα αισθητής κατάρευσης, είναι ότι το ιχθυέλαιο, ουσιαστικά, ελεγχει την συμπεριφορά των κυττάρων… και κατ’ επέκταση τη λειτουργία όλου του σώματος!

Μιά μικρή ανισορροπία αυτών των τόσο παρεξηγημένων λιπαρών οξέων στα κύτταρα μπορει να απορρυθμίσει όλο το σώμα!

Τα ω3 λιπαρά οξέα ρυθμίζουν τις βίαιες φλεγμονώδεις επιθέσεις των κυττάρων σε άλλα κύτταρα και ενισχύουν την αντιοξειδωτική άμυνα του οργανισμού, ενώ ταυτόχρονα καθαρίζουν την δίοδο των ηλεκτροχημικών μηνυμάτων στον εγκέφαλο και στα κύτταρα της καρδιάς.

Οι θεραπευτικές ιδιότητες του ιχθυελαίου, έχουν απίστευτη ευρύτητα και ειναι απολυτα τεκμηριωμενες επιστημονικά.

Τα Ω3 απαραίτητα λιπαρά οξέα μακράς αλυσσίδας άνθρακα είναι μακρές αλυσσίδες λιπαρών οξέων, που απαντώνται κυριως στα λιπαρά ψάρια: σκουμπρί, σαρδ’ελλα, σολομό, ρέγγα αλλά και στα καρύδια, στο λινέλαιο, και στην ελαιοκράμβη.

 Διακρίνονται σε δύο τύπους:

Το ΕΡΑ (Εκοσιπεντανοϊκό οξύ, με 25 μορια ανθρακα) και το DHA (Εικοσιεξανοϊκό οξύ, με 26 μόρια άνθρακα).

Εκτός απ τα ψάρια, μπορούμε να τα βρούμε και στο φαρμακευτικό ιχθυέλαιο.

Τα ω3 λιπαρά οξέα καταπολεμούν τις φλεγμονές γενικώς, οι οποίες οφείλονται σε χημικές ενώσεις που προκαλούν πόνο στις αρθρώσεις, αρθρίτιδες, άσθμα, κολίτιδες, ψωρίαση, αρθρίτιδες.

Όλα τα παραπάνω νοσογόνα στοιχεία, δημιουργούνται από τη μεγάλη συγκέντρωση ενός άλλου είδους λιπαρών οξέων μακράς αλυσίδας, συγγενικού με τα ω3, τα ω6 λιπαρά οξέα, που βρίσκονται: στα φυτικά λάδια, καλαμποκέλαιο, ηλιέλαιο, βαμβακέλαιο, σογέλαιο.

Αναλογισθείτε τώρα πόσα βιομηχανοποιημένα τρόφιμα καταναλώνουμε μη γνωρίζοντας οτι περιέχουν άγνωστες ποσότητες αυτών των ω6 λιπαρών οξέων…

Ενα μπισκότο, ένα κουλουράκι, μια τυρόπιτα, κάθε τι που φτειάχνεται με φύλλο κρούστας, κάθε σνάκ, που στα συστατικά του αναγράφει:

Φυτικα ελαια..ή φυτικο λιπος.. εννοει.. τα φοβερα trans λιπαρα ..μαργαρινες κλπ, ή στην πιό αθώα του έκδοση, ηλιέλαιο, σογιέλαιο, ή αραβοσσιτέλαιο.

Κι αυτό γιατί όλα τα παραπάνω αντέχουν στο χρόνο και στα ράφια των καταστημάτων, ενώ το ελαιόλαδο ταγγίζει και το σκεύασμα χαλάει.

Χαμηλά επίπεδα DHA συνδέονται με: κατάθλιψη, επιθετική συμπεριφορά, εγκεφαλικές βλάβες, αλτσχάιμερ, άννοια.

Η παρουσία DHA στον εγκέφαλο, διευκολύνει τη σεροτονίνη στη μεταφορά νευρικών ώσεων και μηνυμάτων.

Αν οι μεμβράνες των εγκεφαλικών κυττάρων έχουν DHA είναι υγρές και ευέλικτες, σε σχέση με το ζωϊκό κεκορεσμένο λίπος, όπου είναι σκληρές και άκαμπτες.

Αν οι μεμβράνες των εγκεφαλικών κυττάρων δεν παίρνουν τον κατάλληλο τύπο λιπαρων οξέων, η μεταφορά των μηνυμάτων δεν ολοκληρωνεται..Αυτό σημαίνει διαταραχές στη διάθεση, στη συγκέντρωση, στη μνήμη, στη προσοχή,  στη συμπεριφορά.

Τα ω3 λιπαρά οξέα ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ για την σωστή ανάπτυξη του εγκεφάλου:

Στα έμβρυα, στα βρέφη, στα παιδιά, αλλά και για τη λειτουργία του εγκεφάλου στους ενηλίκους..

Το ψάρι είναι ΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ…

Τώρα σχετικά με την καρδιά, 300.000 αμερικανοί, πεθαίνουν ξαφνικά κάθε χρόνο, από καρδιακές αρρυθμίες..και η αιτία είναι ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ του συστήματος του καρδιακού μυός, δηλαδή ελαττωματική ηλεκτρική διέγερση του τριπλού συστήματος διέγερσης: κολποκοιλιακός κόμβος, φλεβοκόμβος, δεμάτιο του χις

Το ιχθυέλαιο ΜΠΟΡΕΙ να ρυθμίσει τον καρδιακό μύ, αποτρέποντας την εμφάνιση αυτών των επικινδύνων αρρυθμιών και δυστυχως δεν δημοσιοποιείται και με την μεγαλύτερη χαρα από τις φαρμακευτικές εταιρείες, των οποίων ο τζίρος από τα σχετικά με τον εγκέφαλο φάρμακα, είναι τεράστιος, και όχι ανάλογος με το κόστος έρευνας. Το παράδοξο είναι ότι εδω και 10χρόνια είναι γνωστό οτι το ιχθυέλαιο αποτρέπει τη στεφανιαια νοσο λόγω δράσης του στα στεφανιαία αγγεία, και την αθηρωματική πλάκα.

Σημερα κορυφαίοι ερευνητές πιστεύουν ότι η ευεργετική δράσις του ιχθυελαίου στην καρδιά οφείλεται στην άμεση προστασία της ηλεκτρικής δραστηριότητας της, που όταν δυσλειτουργεί μπορεί να οδηγήσει σε αιφνίδιο θάνατο.

Είναι πλέον βέβαιο ότι το ιχθυέλαιο βοηθά και αυτούς που ήδη είχαν καποιο καρδιακό επεισόδιο αναστέλλοντας την εμφάνιση επικίνδυνων αρρυθμιών.

Το αξιοσημείωτο είναι ότι τα ω3 λιπαρά οξέα ως φάρμακο παρέχουν προστασία από ξαφνικό θάνατο και από καρδιακή ανακοπή.

Οπως φαίνεταιτα Ω3 και η βιταμίνη C προκαλούν απελευθέρωση νιτρικού οξειδίου, μιας χημικής ενώσεως, που συμβάλλει στην καλή φυσιολογία των αρτηριών… διαλυουν τα τριγλυκερίδια.

Δηλαδή, χαμηλώνουν τα επίπεδα των τριγλυκεριδίων στο ορό του αίματος ασφαλέστερα απο οποιοδήποτε φαρμακευτικό σκεύασμα.

Η δόση ιχθυελαίου, που μπορεί να το επιτύχει αυτό είναι 3-4 γραμμ. τη μέρα.

Τα Ω3 λιπαρά οξέα, μειωνουν τον πόνο από την αρθρίτιδα. Όπως έδειξαν δεκάδες μελέτες, που έγιναν τα τελευταία χρόνια, το ιχθυέλαιο, βοηθά στην ανακούφιση του πόνου, του πρηξίματος και της ακαμψίας, που συνοδεύουν την ρευματοειδη αρθριτιδα.

Τα Ω3 λιπαρά οξέα, είναι …αντίδοτο.. για την κολίτιδα και τη νόσο του κρον.

Το ιχθυέλαιο διασπά τα λευκοτριένια Β4 που δημιουργούν προφλεγμονώδεις κυτοκίνες, σε ποσοστό μεγαλύτερο του 60%. Οντως εκπληκτικο! Συνήθως, όσο περισσότερα Λευκοτριένια μαζεύονται στο έντερο, τόσο σοβαρότερη είναι η κολίτιδα..

Πόσο ιχθυέλαιο πρέπει να παίρνουμε..

Δεν είναι κάτι σταθερό η δοσολογία αλλά εξαρτάται από το πόσο ψάρι καταναλώνουμε εβδομαδιαίως. Αν τρώμε λιπαρά ψάρια, όπως σκουμπρί, σαρδέλλα, γαύρο (όχι τηγανητο), σολομό, τρείς φορές την εβδομάδα, καλύπτουμε τις ανάγκες του οργανισμού σε Ω3 λιπαρά οξέα

Είναι ασφαλές το ιχθυέλαιο που κυκλοφορεί στην αγορά;

Ο Δρ Lift καθηγητής στο Harvart Univercity δηλώνει κατηγορηματικά ότι:

Το ιχθυέλαιο σε υγρή μορφή, ή σε κάψουλες..ισως είναι…ασφαλέστερο απ την κατανάλωση ωρισμένων ψαριών, που αλιεύονται σε ύποπτα νερά..

Το ιχθυέλαιο που παίρνουμε στα φαρμακεία, καθαρίζεται απο τις επικίνδυνες ουσίες, όπως είναι ο υδράργυρος και άλλα βαρειά μέταλλα, που δυστυχώς γεμίζουν τις θάλασσες οι διάφορες βιομήχανίες με τα απόβλητά τους.

Το μουρουνελαιο, δεν είναι σωστό να χρησιμοποιείται περισσότερο από 2 μήνες το χρόνο.

Περιέχει λιποδιαλυτές βιταμίνες, που μπορεί να είναι τοξικές για το συκώτι.

ΠΗΓΗ

 

Μπορείτε να προμηθευτείτε συμπληρώματα διατροφής με Ω3 λιπαρά οξέα από εδώ

 

 

loading...